FINAL

OK..OK
Mike check...
123 check check...
123 panggilan over...

 K
seda ke tak...
final exam da dekat...
pengsan la cam mne pown...
bende alah tu tetap dekat d ati korang...

Amacam??~~
da prepare ke untuk final exam nie??
mesti korang da ready untuk bende alah tu kan...
cam aq nie...
wat relax suda...
pe nak kalut...
final exam je pown...
ptot nye ble da denga final exam da dkat...
kite ptot hapy bukan nye feel scary,,,
opkos la ble da final...
pas tu mesti cuti an..an..an
Hee~~
so...ape yang nak tkot nye..~~

OKEY~~
xyah story lagy sal tkot ke tak ngan final...
aq kat sini juz nak susun spuloh jari...
wish kan keng korang 
GUD LUCK 4 UR FINAL EXAM
wat yang tebaek...
n...
hope xde yang kne repeat...
kalu tak kene extend sem plak....
rugi...rugi...rugi..
Bye Bye~~



Category: 0 ce cite

Yeay~

Yeay~`
pejam celik pejam celik
da 4 bulan aq blajo kat kolej...
nk abiz da pown sem 4...
hee~~
da xyah nak fenin kapla wat assment, test, n kuiz...
juz tggal nk kasi pecah kapla untuk exam lak...
huu~~
pape pown...
sem 4 nie paling bnyk aktiviti yang da aq wat...
pecah record tu..
sebelum2 nie cme underground je...
but for this sem...hee
sangat happening....
manage event...
represent OM in SUAP..
kompaun...
surat amaran..
public speaking..
senang cite sem nie aq rse idop skit~~
tak mcm selalu...

So...
conclusion nye d sini...
aq happy blaja untuk sem 4 nie..~~


lalalalalalaaaa~~ =P

Category: 0 ce cite

EVENT EXPANDABLE tebaekkkk!!~~~

Tanggal 4 March 2011
terlangsung lah sebuah event
yang aq rse pling gempak yang pena jd lam idop aq...
N
the first time event ever originally made by OM 4E!!! fuyoo~~

Kite org wat event...
SCHOOL ATTACK!!!! 
so..
mmg x la nak amik participant from kolej...
klu amik...
dak2 skola tu nak tauk mne...hee~~

Honestly...
event school attack mmg 100% break our stamina limit doe~~
mne x nye...
pagi rehearsal smpai ke petang...
mlm tu plak de test public speaking...
mmg best ar (aq fail kowt test tu..hahaa~~)
abis je test...
kne wat 2nd rehearsal (wit Sir Shukran) plak...
smpai kul 4 pagi....
fuh!!!! 
mmg pnat ar wa baq lu...

Sok tu plak..
pukul 7 pagi da kne gerak pg skola...
bapak ar...
rse berat je nk kuar gi organize event tuh!!!
tp xpe la...
once in my life time....
aq kuat kn semangat lipas dlm badan nie tuk event tuh~~

Haha...
awal-awal pagi da kne jd pak GUARD....
lpak depan gate skola...
tunggu vip n vvip datang...
klu de rokok time tu..
perghh!!!
mmg xjd keja ar jawab nye,,,....~~

Aq bkn nk story sal keja pe aq wat mse event....
juz nak gtau....
event kite org successfully finished with joy on our participants face...
itu yang penting....
penat xpe...
A+ mesti kne de lam tangan...hahaa~~

Kat bawah nie de la skit picture review sal event kite org....
Selamat sekodeng!!!



REHEARSAL TIME ^-^ :

Hehee~~
susun kerusi ye bang




ckp pe putih...haa~~


Lalalalaaa~~ Event Day...^0^ :





















De bnyk lg pic sal Event nie....
tp ckup yg nie dulu...
bnyk sgt ar nk upload...hee~~
tu je...Adiyoss~~!!











  



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...